رئیس اداره ورزش و جوانان بشاگرد: 

چرا فدراسیون ووشو بدون اطلاع به موضوع ووشوکاران بشاگردی آب و تاب می‌دهد



ششم شهریور ماه بود که تیم ووشو بشاگرد هنگام برگشت از مسابقات قهرمانی استان به بشاگرد وسیله نقلیه آن‌ها دچار حادثه شد. 
به گزارش صبح ساحل،  پس از این اتفاق طی گفت و گوی با رئیس اداره ورزش و جوانان بشاگرد موضوع را پیگیری کردیم که در این باره عباس حبشی بیان داشت: شش نفراز ووشوکاران شهرستان که همگی از روستای دوگنویر بخش گافروپاراموند بودن با هماهنگی هیات ووشو شهرستان و با کمک فرمانداری، دفتر امام جمعه ، اداره ورزش و جوانان ، شهرداری و شورای شهر سردشت روز جمعه چهارم شهریور به مسابقات استانی که در بندرعباس برگزار شد اعزام شدند. وی گفت: تیم ووشو بشاگرد که موفق شد در این مسابقات به خوبی بدرخشد جمعه چهارم شهریور بعد  از مسابقات از بندرعباس به سمت روستای خود گافروپاراموند حرکت کردند و با توجه به دوری راه شب در میناب استراحت کردند. عصر شنبه به سمت بشاگرد حرکت کردند و شب در شهر سردشت استراحت کردند.
صبح روز یکشنبه ششم شهریور ماه به اتفاق ووشوکاران قهرمان به مزار شهدای گمنام  رفتیم و بعد از آن جلساتی با فرماندار ، فرمانده سپاه، بخشدار بخش گافروپاراموند برگزار شد و  در آخر جلسه از سوی اداره ورزش و جوانان از مربیان و وو شوکاران تجلیل شد. 
عباس حبشی گفت: بعد از آن رفتیم دیدار با امام جمعه و بعد از آن با رئیس هیات ووشو شهرستان درخصوص ایاب و ذهاب ورزشکاران صحبت کردیم که ایشان گفتند  ماشینی از خود روستای ووشو کاران و از طرف خانواده  جهت جابجایی ووشو کاران فرستادند و ما هم ووشو کاران را به ریئس هیات ووشو شهرستان سپردیم   و رفتیم محل کار که ساعت  ۸ شب بود که به ما خبر دادند خودرو  ووشو کاران در  گردنه ای در مسیر گافروپاراموند  به دلیل نقص فنی (ترمز نگرفته) واژگون شده و ووشوکاران مصدوم را به  بیمارستان سردشت انتقال دادند که بنده بلافاصله به اتفاق فرمانده سپاه ،فرماندار و امام جمعه  رفتیم بیمارستان و با رئیس شبکه بهداشت و دکتر ووشوکاران صحبت کردیم و ایشان گفتند  که  هیچ مشکلی ندارند و فقط در حد درمان سرپایی هستند و  به زودی مرخص می شوند. رئیس اداره ورزش و جوانان بشاگرد بیان داشت : بنده به اتفاق مسئولین تا پایان بستری ووشو کاران در بیمارستان حضور داشتیم و بعد از ترخیص  ووشوکاران و  خانواده آن ها  را بردیم مهمانسرا سپاه و تا صبح  استراحت کردند  و صبح  دوشنبه هفتم شهریور با ماشین سپاه ووشوکاران و خانواده های آنان به   روستای دوگنویر بخش گافروپاراموند رفتند.
عباس حبشی گفت: واقعا ما نمی دانم، فدراسیون ووشو چرا این همه به این اتفاق  آب و تاب داده و بدون اطلاع به  موضوع پرداخته است. وی اظهارداشت: همه تا آخر کار ترخیص ووشوکاران حضور داشتیم و ووشوکاران  مشکل حادی نداشتند و ترخیص شدند. رئیس اداره ورزش و جوانان بشاگرد گفت :  مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش بلافاصله همان  شب یکشنبه با بنده تماس گرفتند  و جویای احوال ووشوکاران شدند حتی صبح دوشنبه هفتم شهریور ماه هم  مدیر کل ورزش و جوانان با بنده تماس تلفنی داشتند و گفتند به جد پیگیر تکمیل و اتمام خانه ووشو روستای دوگنویر بخش گافروپاراموند هستند.
   چرا فدراسیون ووشو بدون اطلاع به موضوع ووشوکاران بشاگردی آب و تاب می دهد 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها